Hellooo :D

View previous topic View next topic Go down

Hellooo :D

Post by elisabethhh on Mon Mar 26, 2012 3:52 am

Hellooo Very Happy
My name is Elisabeth, I'm 18, and Norwegian......
right..
I work in a kindergarten at the moment as an apprentice, but after the summer, in August, I will be an apprentice at a primery school Very Happy
I love writing, and I've done a few stories but most of them have gone on hold and I havent had time to write much lately. but I'm back on writing now I hope Very Happy
anyway, that's enough.
Can't wait to start posting and reading Wink

xxx
avatar
elisabethhh
We Are The Young
We Are The Young

Posts : 45
Age : 24
Join date : 2012-03-26
Location : In Norway somewhere, lol.

View user profile http://fallinginlovefiction.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Hellooo :D

Post by ChloeRussellx on Mon Mar 26, 2012 11:24 pm

And I've made you a moderator! ;D
xxx
avatar
ChloeRussellx
Going Through The Motions
Going Through The Motions

Posts : 209
Age : 24
Join date : 2012-03-25
Location : Essex! Dont be jel, be reem ;)

View user profile http://www.twitter.com/chloerussellx

Back to top Go down

Re: Hellooo :D

Post by elisabethhh on Tue Mar 27, 2012 5:29 am

I've noticed Wink
I FEEL SPECIALLLL Very Happy Very Happy Very Happy
hehehe Very Happy
avatar
elisabethhh
We Are The Young
We Are The Young

Posts : 45
Age : 24
Join date : 2012-03-26
Location : In Norway somewhere, lol.

View user profile http://fallinginlovefiction.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Hellooo :D

Post by ChloeRussellx on Tue Mar 27, 2012 5:33 am

Heheee Very Happy
Just gotta work on getting people joining now!! That's the sucky part! Razz
avatar
ChloeRussellx
Going Through The Motions
Going Through The Motions

Posts : 209
Age : 24
Join date : 2012-03-25
Location : Essex! Dont be jel, be reem ;)

View user profile http://www.twitter.com/chloerussellx

Back to top Go down

Re: Hellooo :D

Post by elisabethhh on Tue Mar 27, 2012 5:35 am

Yesss....
I will try to get some people to join tomorrow,
I'm a little busy right now... (watching top gear and writing hehe Very Happy )
xx
avatar
elisabethhh
We Are The Young
We Are The Young

Posts : 45
Age : 24
Join date : 2012-03-26
Location : In Norway somewhere, lol.

View user profile http://fallinginlovefiction.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Hellooo :D

Post by ChloeRussellx on Tue Mar 27, 2012 5:39 am

Okay thankss! Very Happy
You do a better job at it than I do :')
Hahaa have fun! And good luck with the writing Razz
xxx
avatar
ChloeRussellx
Going Through The Motions
Going Through The Motions

Posts : 209
Age : 24
Join date : 2012-03-25
Location : Essex! Dont be jel, be reem ;)

View user profile http://www.twitter.com/chloerussellx

Back to top Go down

Re: Hellooo :D

Post by elisabethhh on Tue Mar 27, 2012 5:41 am

hahaha, I do a better job without doing anything Razz
I haven't done anything, but I will do tomorrow Very Happy
haha Very Happy
Yeah, thanks, I think i need it xD
I'm too into top gear :O
....
Very Happy
avatar
elisabethhh
We Are The Young
We Are The Young

Posts : 45
Age : 24
Join date : 2012-03-26
Location : In Norway somewhere, lol.

View user profile http://fallinginlovefiction.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Hellooo :D

Post by missyinwonderland on Sun Apr 15, 2012 3:40 pm

Lizzie why haven't you told me about these forums your in trouble young lady lol just kidding
avatar
missyinwonderland
We Are The Young
We Are The Young

Posts : 10
Age : 33
Join date : 2012-04-15
Location : Canada

View user profile http://www.mcflycanada.weebly.com

Back to top Go down

Re: Hellooo :D

Post by elisabethhh on Sun Apr 15, 2012 7:16 pm

missyinwonderland wrote:Lizzie why haven't you told me about these forums your in trouble young lady lol just kidding

SORRY!!
i forgot Sad
DONT KILL MEEEEEE D:
lol
I've just forgotten to tell anyone about this really x'D hehe..
SORRY CHLOE! will tell people about this site, Very Happy
well now you know about this site Very Happy hehe
avatar
elisabethhh
We Are The Young
We Are The Young

Posts : 45
Age : 24
Join date : 2012-03-26
Location : In Norway somewhere, lol.

View user profile http://fallinginlovefiction.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Hellooo :D

Post by heidi_kirsty on Fri May 04, 2012 7:48 am

oh look who i've stumbled across Razz
xxx

____________________________________________________________________________
♥️ I've been searching for some love and affection but there's nobody giving me that kind of attention ♥️
♫ Galaxy Defenders Stay Forever ♫
♥️ Pour Yourself into my Mouth I Love the way You Taste ♥️

avatar
heidi_kirsty
We Are The Young
We Are The Young

Posts : 47
Age : 27
Join date : 2012-05-04
Location : Wisbech, Cambridgeshire

View user profile https://twitter.com/#!/heidi_kirsty

Back to top Go down

Re: Hellooo :D

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum